joi, 29 ianuarie 2009

EUROVISION 2009 VAZUT DIN CULISE (EXCLUSIV FOTO BY DORIN DAMASKIN)

Ca in fiecare an am fost prezent la Selectia Nationala Eurovision . La prima Semifinala agitatie mare in Studio, se faceu ultimele probe de sunet, prezentatorii isi asezau costumele , producatorul aranja oamenii in public, cine, cum bate din palme, cine urla mai tare ... ca totul sa iasa bine. Totul era pus la punct si uite asa a inceput si spectacolul ! Dupa cum ati vazut la televizor, Eurovisionul 2009 a aratat altfel fata de anul trecut , din puctul meu de vedere totul a fost mai bun, mai aranjat, mai bine pus la punct ! Prezentatorii au fost comici , mi-au placut; insa mi s-a parut putin cam deplasata faza cu fotbalul, dar nu stiu, poate a prins in randul microbistilor eurovisionici !

dorin-eurovision
Piesele au fost bune, mai bune ca anul trecut adica aveai de unde sa alegi si s-a ales, 6 piese ce vor merge in finala de sambata ! In prima semifinala am optat pentru Tina , Zero, Gina, Blaxy Girls , Dalma si Alexa insa mi-au placut si Tabasco si Juan Xavier care din pacate nu a mers in finala . Am stat cu sufletul la gura sa aflu finalistii, Tina Geru favorita mea din prima semifinala a fost anuntata ultima! Surse din staful Tinei mi-au declarat, ca ar fi iesit pe locul 1 la jurizare si locul 2 la televoting . Melodia Pleaca, e cea mai potrivita deocamdata din cele clasificate in finala , are tot ce-i trebuie , deci poate ajunge la Moscova !
Am suprins cateva momente interesante din studio dar si din culise, de la prima semifinala ...vi le arat si voua si astept comenturi ! ce va placut ce nu , ce ar mai trebui, ce mai vreti sa vedeti si sa aflati ...scrieti aici ! Maine am sa public a doua parte a Eurovisionului vazut din culise ! Iar pentru cei care se uita in seara asta la tv, vizionare placuta! pentru cei care vor veni la tvr ..ne vedem acolo ... iar celor care vor intra pe blog, am sa va pregatesc alte articole si multe multe poze !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu