Astfel, în intervalul orar 22.00-24.00, TVR 1 a fost lider de piaţă pe toate targeturile: naţional (4.2% rating şi 12.5% cotă de piaţă), urban (5.2% rating şi 14.9% cotă de piaţă) şi comercial (4.7% rating şi 15.3% cotă de piaţă), cu valori medii ale cotei de piaţă şi ale rating-ului superioare celorlalte posturi tv. Minutul de aur al transmisiei de marţi seara s-a înregistrat în momentul intrării Elenei în concurs, când peste 1,3 miloane de telespectatori din întreaga ţară (6.5% rating şi 18.6% cotă de piaţă) au urmărit performanţa româncei.
Şi site-ul TVR a înregistat un număr mult mai mare de vizitatori decât de obicei: 28.000 de vizitatori unici, dublu faţă de o zi obişnuită, conform trafic.ro. În prima oră a
spectacolului 5.170 de persoane au urmărit site-ul TVR.ro pentru a afla amănunte sau a trimite comentarii. Până la această oră, videoclipul interpretat de Elena, postat pe site în timp real, a fost văzut de peste 15.000 de persoane, fapt care l-a clasat pe poziţia 10 în topul tuturor timpurilor al celor mai vizionate materiale video din site-ul TVR!
Sursa: TVR
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu